رادیولوژی از راه دور یا تله رادیولوژی چیست؟

تله رادیولوژی امکان ارسال،  از طریق اینترنت با سرعت بالا و کیفیت دریافت بسیار بالا را فراهم می کند. در ایستگاه انتقال رادیوگراف ها ساده با دستگاه دیجیتالی قبل از انتقال به تصویب می رسند، در حالی

که سی تی، ام آر آی، اولتراسوند و اسکن های پزشکی هسته ای می توانند مستقیم فرستاده شوند.

تله رادیولوژی انتقال تصاویر رادیوگرافیک از یک مکان به مکانی دیگر می باشد که توسط فردی حرفه ای و آموزش دیده معمولا رادیولوژیست یا

گزارش رادیوگرافر صورت می گیرد.

isite pacs1 2 - رادیولوژی از راه دور یا تلرادیولوژی چیست؟

اغلب اوقات قبلا برای تفسیری سریع برای اتاق اورژانس، آی سی یو ، و دیگر آزمایشات اورژانسی بعد از ساعت ها عمل در شب و آخر هفته ها استفاده می شد. در این موارد عکس ها می توانند در تایم زون مثلا به اسپانیا، استرالیا یا هند و غیره بفرستند؛ البته با دریافت از طرف کلینیک در ساعت کاری روز. گرچه در حال حاضر کمپانی های تلرادیولوژی خصوصی بزرگ در آمریکا این امکان را فراهم آورده اند که رادیولوژیست های شب کار مشغول شوند. برای تلرادیولوژی همچنین می توان با یک متخصص مشورت کرد که درباره پیچیدگی ها و این مورد اطلاعات بدهد.

تله رادیولوژی امکان ارسال،  از طریق اینترنت با سرعت بالا و کیفیت دریافت بسیار بالا را فراهم می کند. در ایستگاه انتقال رادیوگراف ها ساده با دستگاه دیجیتالی قبل از انتقال به تصویب می رسند، در حالی که سی تی، ام آر آی، اولتراسوند و اسکن های پزشکی هسته ای می توانند مستقیم فرستاده شوند. به خاطر اینکه داده های دیجیتالی هستند. کامپیوتر در طرف دریافت نیاز خواهد داشت تا تصویری با کیفیت با بالا نمایش دهد که برای اهداف کلینیکی تست شده و بازبینی شده است. سپس گزارشات به درخواست پزشک انتقال داده می شوند.

مزیت عمده رادیولوژی از راه دور توناییست که از تایم زون های متفاوتی استفاده می کند تا خدمات اورژانسی رادیولوژی را به صورت همزمان انجام دهد. از معایب آن هزینه های بالا، تماس و ارتباط محدود بین ارجاعی و گزارش کلینیکی می باشد. قوانین و مقرراتی که مرتبط با تلرادیولوژی می باشند در بین کشورهای مختلف فرق دارد. در ایالات متحده برخی از ایالت ها نیاز به گزارش تله رادیولوژی دارند که گزارشی توسط کارمندان رادیولوژیست بیمارستان فرستاده می شود.


1 نظر

  1. advinueadvinuesays:

    https://vsdoxycyclinev.com/ - doxycline hyclate 100mg purchase